Translate

sobota, 2 marca 2024

W marcu 2024 r kończę 23 lata ( moje podsumowanie )

Podsumowanie mojego marnego życia z okazji moich 23 urodzin w marcu 2024 r


Wyglądam młodo ale ludzie biorą to za wadę niż za zaletę , jestem niska nie urosłam jak chciałam przez co mężczyźni mają mnie za zabawkę a ludzie mnie nie szanują.


Finansowo może nie jest złe ale to dzięki mojej pracy , pomysłą i zaradności ale było blisko to porażki jednak odbiłam się od zera a raczej dna .


W miłości kiepsko sami starsi ode mnie manipulatorzy bez szacunku do mojej osoby którzy mają za plecami inne dziewczyny i myślą że ja o tym nie wiem .

Przecież to widać jak facet woli inna bo już przestaje szanować ciebie i pisze więcej z kimś innym a potem i tak się coś rozpada.


Podsumowanie;

Znajomi są za pieniądze albo jeśli coś chcą a większość czasu człowiek jest sam ze sobą i sam dla siebie ale lubię to bo jestem samotnik i introwertyk z natury i ponurak i nie będąc z ludźmi czuję większy spokój jak przy nich chociaż nauczyłam się już trochę z nimi rozmawiać bo pracując z ludźmi nie miałam innego wyjścia ale to nie znaczy że chce i to lubię poprostu praca mnie zmusiła że musiałam się przełamać przez co słuchać jak ktoś gada co chce a ja mam być miła i się uśmiechać ale rzucam pracę może znajdę dorywczą bo mam dość pracy po 12 h daleko na samym końcu miasta chociaż u mnie w mieście nic ciekawego nie ma ;/

Jak zabraknie mi kasy to mogę skoczyć z okna hehe ( żartuje a może i nie żartuje kto wie jak to moje kiepskie życie się potoczy )

Partnera znaleźć nie idzie zwłaszcza że ludzie są dla mnie okropni i podli zwłaszcza w Legnicy

Finansowo może. Być ale szału nie ma bo wiele wydaje na remont i meble i życie bo jest inflacja i muszę radzić sobie w większości sama bo moi bliscy też mają ciężko w życiu.

Skończyłam być miła i łaskawa dla osób które nawet nie starają się być miłe dla mnie 😉

Miłości jak nie ma tak nie ma i już pewnie nie będzie najpewniej będę stara panna i tak to się skończy ale lepiej być samemu niż z byle kim 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz